Loading…

READY TO ROCK?

Kreatywni, nietuzinkowi, zakręceni
Sprawdź nas

Skuteczny mailing

Mailingi profilowane z wykorzystaniem audience targetingu notują średnio o 4-5 razy wyższy OR (współczynnik otwarć maili) i CTR (współczynnik klikalności).
Warto dodać, że zgodnie z raportem Netsprinta “Rynek Reklamy Internetowej”, targetowanie i personalizacja znajdują się w czołówce priorytetów marketerów na 2016 rok.

Co zyskasz dzięki mailingom profilowanym?

Szeroki zasięg

  • 300 mln kont email w Polsce i 600 mln kont za granicą
  • 2 tys. baz danych
  • ponad 150 kampanii realizowanych miesięcznie

Precyzyjne targetowanie

  • umożliwia precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do grup celowych
  • pozwala na wykorzystanie równoczesne wielu kryteriów targetowania
  • w tym bardzo szczegółowy poziom targetowania. Przykładowe profile i liczności grup celowych:

· Kobieta 18+ – 90 mln
· Mężczyzna 18+ – 60 mln
· MŚP – 20 mln
· Top management – 3,8 mln
· IT – 347 tys.
· Farmaceuci – 154 tys
· E-commerce – 112 tys

Skuteczność działań reklamowych

  • szerokie zastosowanie w strategiach marketingowych zarówno brandingowych jak i efektywnościowych
  • skutecznie wspiera sprzedaż
  • pozwala na dokładne analizowanie efektywności działań reklamowych w konkretnych grupach celowych

Jak uruchomić kampanię mailingu profilowanego?

Doradzamy, planujemy, tworzymy koncepcje kampanii, kreacje reklamowe. Przez cały czas trwania kampanii raportujemy przebieg działań reklamowych i monitorujemy realizację celów. Wszystkie kampanie są pod opieką Campaign Managera i Account Managera.

  1. Ustalamy cel i grupę docelową kampanii.
  2. Rekomendujemy segmenty odbiorców, przygotowujemy media plan i wycenę.
  3. Klient zleca kampanię.
  4. Tworzymy kreacje reklamowe, uruchamiamy kampanię.
  5. Przygotowujemy raport post-buy i rekomendację na kolejne działania.

Personalizacja w oparciu o 50 mln cookies. Dotarcie do 300 mln adresów

Mailing powstał na bazie doświadczeń w gromadzeniu i przetwarzaniu danych do kampanii reklamowych. Obecnie platforma DMP (Data Management Platform) liczy ponad 50 milionów cookies pogrupowanych w 500 profilach marketingowych.

Dane obejmują: profile zainteresowań, zawodowe, demograficzne, intencji zakupowych, oraz FMCG – czyli intencji zakupowych w obszarze produktów szybkozbywalnych. Marketer może dotrzeć do niemal do każdego segmentu użytkowników – do jego dyspozycji są np. tak różnorodne profile jak top management, agencje eventove, e-commerce, branża budowlana, ale też single, kobiety 25-40 czy kardiolodzy.

Nowa usługa w ofercie powstała w oparciu o współpracę z firmami LeadR i Email Network, należącymi do Grupy. Bazy mailingowe obu spółek liczą łącznie 300 milionów kont polskich użytkowników i 600 mln zagranicznych.

Leave a Reply